fbpx

Devino Title Sponsor pentru România Out of Office!

Romania Out Of office

De ce te-ar interesa?

Conținutul audio în România este pe un trend puternic ascendent, fiind din ce în ce mai mulți consumatori interesați. Așa cum rețele precum Netflix, HBO GO sau Youtube transformă urmărirea conținutului video din modul liniar în cel “on demand”, la fel începe să se întâmple și cu cel audio.

Consumatorii devin dornici să-și aleagă ei temele sau playlisturile pe care să le asculte și nu mai vor să fie agasați de calupuri lungi de reclame. 

Aplicații precum Apple Music, Spotify sau Youtube Music încep să aibă din ce în ce mai mulți utilizatori și în România. Iar podcasturile sunt tipul de conținut cu cea mai mare creștere: Spotify susține în raportul lor pe Q4 o creștere cu 200% (!) a segmentului de podcasturi.

În acelaști timp, consumul TV a început să scadă: peste un milion de români în minus la TV în doar 5 ani, după cum arată Pagina de media. 22% din tinerii necăsătoriți nu se uită la televizor, arată și raportul Starcom pe 2019. Prin urmare, e din ce în ce mai greu să ajungi la target cu mesajul brandului tău, folosind metodele clasice!

Ce este România Out of Office?

România Out of Office este un podcast despre work-life balance, ce urmează a fi lansat pe data de 14 februarie 2020. Va putea fi ascultat pe toate rețelele importante de podcasturi (Spotify, Apple Podcasts, Anchor.fm), direct pe site-ul AMSandu.ro -- Blogul de Corporatiști, precum și pe Youtube (în variantă video, extinsă și needitată).

Fiecare episod va fi un interviu de 25 min cu invitați având experiențe foarte diverse în carieră și viața personală. Antreprenori, actuali și foști corporatiști, emigranți etc. Toți au câte o poveste interesantă despre cum și-au găsit echilibrul în viață, din care ascultătorii se pot inspira.

Primul sezon va avea 10 episoade + un episod special introductiv.

Iată un trailer de teasing, lansat deja online:

România Out of Office Trailer

Cui se adresează România Out of Office?

Persoane active, 25-55 ani, mediul urban, educație superioară, cu naveta zilnică spre serviciu 25-45 minute.

Podcasturile și audiobookurile devin opțiuni viabile pentru a utiliza mai eficient timpul petrecut pe drumul casă -- serviciu -- casă. 

Avantajele de a fi Title Sponsor

  • Un episod extra cu un invitat la alegerea sponsorului. Poate fi un angajat / manager care își spune propria poveste, în care include și mesajul dorit (avantajele de a lucra în echipa sponsorului sau de a folosi bunurile / serviciile acestuia; povestea unui brand etc.)
  • Numele menționat în intro și outro la fiecare episod (“un podcast susținut de … “)
  • Prezența în toate materialele de promovare ale podcastului (Facebook / Google Ads, articole pe blog etc.)
  • Logo-ul inclus în cover art-ul podcastului:
Romania Out Of office

De ce ai investi într-un podcast încă nelansat?

  • 100% din investiția ta inițială va merge în promovarea podcastului! Practic, e ca și cum ai investi în promovarea online a mesajului tău, împachetat într-un conținut premium, relevant pentru targetul tău.
  • Ai posibilitatea să construiești, nu doar să susții, un proiect cu potențial uriaș. Poți contribui activ la dezvoltarea unei alternative de comunicare către un target din ce în ce mai greu de atins cu mijloacele clasice.

Hai să discutăm!

Lansarea e foarte aproape!

Dacă te-ai hotărât să devii Title Sponsorul România Out of Office, sau doar vrei să mai afli câteva detalii, dă-mi un semn la contact@amsandu.ro și stăm de vorbă!

Iată și alte trailere ale unor episoade individuale, ca să-ți faci o idee mai bună:

Trailer România Out of Office Maria
Trailer România Out of Office Adrian Lăcătuș
Trailer România Out of Office Andrei