fbpx

Impresii de la Phoenicia Blue View Resort: renașterea celebrului complex din Olimp

impresii de la phoenicia blue view

De ce te-ar interesa?

Dacă ești în căutarea de opțiuni pentru o vacanță la mare în România cu copiii, cu siguranță știi că nu sunt chiar așa multe din care să alegi.

Totuși, la puținele variante decente existente la noi, s-a mai adăugat de anul acesta încă una: Phoenicia Blue View Resort. Muhamad Murad a cumpărat în urmă cu ceva ani epava ce fusese odată cel mai șmecher complex hotelier din România: Belvedere – Amfiteatru – Panoramic din Olimp. În mod surpinzător, în plină pandemie, juratul de la Imperiul Leilor a mutat câteva sute de oameni la Olimp și în doar 6 luni a transformat incredibil o ruină într-un hotspot de vacanță.

A deschis la începutul lui august două din cele trei hoteluri, cel din mijloc, Amfiteatru, urmând să fie deschis la anul.

Săptămâna asta au fost Zilele Porților Deschise la Phoenicia Blue View și cum, întâmplător, eram la mare cu familia, am profitat de ocazie și am dat un ochi pe acolo. Citește mai jos cu ce impresii am plecat.

Cu ce se compară

E important să îți stabilești de la început niște repere. Nu de puține ori am auzit că la Phoenicia sunt prețuri mai mari decât în Grecia. Dacă te uiți însă la detalii precum serviciile oferite, distanța față de plajă sau dimensiunea camerelor, de multe ori vei vedea că nu se compară mere cu pere.

Așadar, înainte să ajung acolo mi-am luat reperul cu care să-l compar.

Eu sunt un client vechi al lanțului Phoenicia. Anul acesta este al șaselea consecutiv în care petrec câteva zile cu fetele la complexul Phoenicia din Năvodari (fie la Holiday Resort, fie la Luxury). De fapt chiar de acolo scriu aceste rânduri, cu fața la marea agitată până la grad de steag roșu.

Deși departe de a fi perfect și cu o scădere constantă a serviciilor de la un an la altul, am revenit în fiecare an la Phoenicia pentru că mi s-a părut întotdeauna cam cel mai bun raport calitate – preț de la noi pentru o familie cu copii. De notat că prețul e bun doar dacă cumperi cu aproape un an înainte. Cum noi suntem ăia care trebuie să ne planificăm chiar și ieșirile spontane, nu e deloc o problemă să ne cumpărăm vacanțele așa în avans! 😛

Prin urmare, mi-am propus să compar noul Phoenicia Blue View cu vechiul Phoenicia Holiday Resort/ Luxury din Năvodari.

Impresii de la Phoenicia Blue View Resort

Am ajuns acolo pe la prânz și am aflat cu surprindere că tururile pentru Ziua Porților Deschise încep la ora 19:30. N-aveam de gând să stăm atâtea ore pe acolo, așa că am întrebat la recepție dacă nu e totuși cineva disponibil să ne arate hotelul. Am avut noroc cu Georgiana, care deși are funcția de consilier juridic la Phoenicia Blue View, are certe calități pentru Guest Relations și a fost foarte deschisă să petreacă câteva zeci de minute bune cu noi, arătându-ne camere și diverse repere ale complexului. Sincer m-au impresionat entuziasmul și pasiunea cu care ne-a vorbit Georgiana, vizibil energizată de proiectul ce, spune ea, va schimba fața stațiunii.

Am început de la Hotel Panoramic.

Zona recepției, deși nu extravagantă, era strălucitoare și cu ambianță de hotel cu pretenții. De altfel, la Hotel Belvedere, unde am ajuns mai târziu, recepția era foarte asemănătoare, fiind așezată oarecum în oglindă.

Am mers spre restaurant, unde era ora prânzului. Nesurprinzător pentru o locație Phoenicia, varietatea de mâncare era bogată și te ducea cu gândul la un restaurant libanez. N-am stat prea mult pe acolo, dar mi-a plăcut grădina dichisită, care nu-ți dădea în niciun moment impresia de cantină de all-inclusive.

Următoare

Am luat cheia de la un apartament de la etajul 7 din Panoramic și am urcat pe scările din exteriorul clădirii, căci la lift era coadă. Nu te îngrijora, am urcat doar două etaje, căci hotelul este cumva pe un deal și recepția pe unde intri din stradă este la etajul 5. Eu nu mai fusesem în copilărie la respectivul hotel, așadar îl știam doar din Nea Mărin miliardar, care s-a filmat acolo.

Un mare plus: toate camerele au vedere la mare. În camerele de la etajele superioare se intră de pe un hol exterior, ceea ce arată chiar foarte bine.

Apartamentul pe care l-am văzut era mobilat modern, cu un aer oriental, ca de altfel tot hotelul. Mărimea însă nu se compară cu camerele ultra spațioase de la Holiday Resort și nici măcar cu apartamentele de la Luxury, care sunt ceva mai mici. Evident, nu s-a putut umbla la compartimentarea inițială, din cauza structurii de rezistență. Deci spațiul pe care îl vei găsi la Blue View este cel obișnuit din fostele hoteluri comuniste, adică foarte mic.

phoenicia blue view
impresii de la phoenicia blue view

Următoare

Am văzut și o cameră tip Family, tot în Panoramic, care avea un baldachin și o canapea extensibilă. Deși cred că frumos aranjată, nu văd cum ar putea intra acolo o familie cu doi copii. Baia, cu walk-in shower, de asemenea incoparabil mai mică față de Phoenicia Holiday Resort. Era totuși plăcut să vezi mobilierul și accesorile strălucind de noi ce erau.

Apoi ne-am plimbat un pic prin complex și am mâncat câte o înghețată delicioasă la o cofetărie a celor recrutați de Murad la Imperiul Leilor. Recomand! 😜

Zona piscinelor și plaja foarte bine amenajate. Emanau o senzație de maximă relaxare poate și pentru că nu era foartă multă lume la ora aceea.

Aș zice că facilitățile exterioare sunt similare sau superioare față de Holiday Resort, dar e posibil să fie și elementul de noutate. În tot cazul, eu am fost foarte încântat de ce am văzut. Priveliștea către mare e spectaculoasă!

Concluzii

În mod cert e nevoie de cât mai multe astfel de hoteluri pe litoralul nostru. Nu zic de turci și greci…dar bulgarii au o groază de astfel de complexuri și atrag o grămadă de români. N-ar fi mai bine să faci 2-3 ore din București până la hotel, mai ales dacă ai și câțiva copii mici după tine?

Phoenicia Blue View Resort este, fără îndoaiă o opțiune de luat în seamă.

Plusuri:

• Facilități moderne, nou – nouțe
  • Atmosferă de hotel pretențios de vacanță, superioară față de cea de la Phoenicia Holiday Resort din Năvodari
  • Gama diverse de servicii oferite: de la muzică la ceas de seară, spectacole, animații, la târg de produse românești ș.a.

Minusuri:

• Dimensiunea camerelor este cam mică pentru familii
  • Locurile de parcare par destul de greu de găsit

Personal, aștept să văd prețurile pentru sezonul 2021 și ofertele de early booking. Aș tinde să încerc, ținând cont că probabil în 2021 vor fi la maximum calitatea și varietatea serviciilor, pentru a atrage cât mai mulți turiști. Cam cum era Phoenicia Holiday Resort pe la începuturile ei. Sper doar să nu înceapă un declin lent și constant de la un an la altul, cum s-a întâmplat în cazul complexului din Năvodari. Am și un dubiu legat de cum vom încăpea 2 adulți și 2 copii, dar rămâne de văzut.

Până una alta, cred că este un început promițător pentru o relansare de anvergură a stațiunii Olimp. Ne trebuie mai multe asemenea proiecte!

Dacă ai stat la Phoenicia Blue View Resort, lasă un comentariu mai jos și spune-ne cum a fost.

Spune-le și altora:

5 2 votes
Article Rating
Etichete:
guest
2 Comments
cel mai vechi
cel mai nou cel mai votat
Inline Feedbacks
View all comments
Theo
26 days ago

Salut, nu am fost la Phoenicia nicodata. Am vrut sa fac un booking acum cativa ani direct din UK (vazusem o reclama) dar preturile pentru un sejur de 10 zile pentru familia mea erau mai mari cu 10-20% decat un sejur de 14 zile in Caraibe (Rep Dominicana, Jamaica, Mexico). Am ales tot Caraibe.

Last edited 26 days ago by Theo
Would love your thoughts, please comment.x